Aan de hand van de sitemap is het belangrijk de juiste teksten te verzamelen om de webpagina’s van een website in te vullen. Er zal per pagina een keywordanalyse gemaakt worden om de website SEO vriendelijk te maken.
Een web copywriter zal vervolgens de webteksten (her)schrijven in de juiste tone of voice. Dankzij dergelijke geoptimaliseerde content, weet u de aandacht te behouden van de bezoekers op uw website én scoort u hoger in zoekmachines met de juiste trefwoorden.
Voor ZionMedia is content marketing zeer belangrijk bij het ontwikkelen van een website. Het draagt bij tot goede zoekmachine optimalisatie.
Aan de hand van de sitemap, dienen we ook de juiste foto’s en videomateriaal te verzamelen om te plaatsen bij de rest van de content.
Indien er geen professionele foto’s of video’s aanwezig zijn, helpt ZionMedia de klant een bibliotheek aan te maken. ZionMedia adviseert de klant waar en hoe je het best intern of extern fotografisch materiaal gebruikt voor een website.
Is er nood aan bepaalde webformulieren zoals een contactformulier, afsprakenformulier, call-to-action formulier, call-back formulier enz… dan moeten we de juiste content bepalen om de formulieren samen te stellen.
Samen met de klant stellen wij een aantal oplossingen voor om de content van webformulieren te bepalen. De keuze van de webformulieren is gekoppeld aan de doelstelling van de website. De opmaak en gebruik van bepaalde velden zal de kwaliteit én het aantal leads bepalen.
Heeft u nood aan online productfiches? Het kan zijn dat bestaande productfiches webready moeten gemaakt worden of dat het interessant is om een cataloog online te plaatsen. Een veel gebruikt formaat is het*.pdf formaat. ZionMedia maakt voor haar klanten mooie en verzorgde productfiches aan, volledig in de huisstijl van haar klanten én webready.
ZionMedia maakt ook mooie eBooks en whitepapers dewelke mensen kunnen downloaden. Zij zijn een meerwaarde voor uw website aangezien zij aanzet geven tot call-to-action.