Wij bieden bedrijven meer inzicht in hun online marketing aanwezigheid. hierdoor kunnen wij steeds bijsturen en optimaliseren waar nodig.
Wat kan ZionMedia doen om u meer inzicht en kennis te geven?
Webanalytics vertellen alles over het gedrag van de bezoekers op uw website. Ze geven inzicht in de positieve punten en pijnpunten van uw website, blog, microsite of webshop. ZionMedia helpt haar klanten inzicht geven in het gedrag van bezoekers op websites. Wij voeren een checklist uit op de belangrijkste pijnpunten. ZionMedia stuurt vervolgens waar nodig de website bij om de gebruikerservaring of usability van de bezoekers zo optimaal te laten verlopen. Heeft u nog geen analytics of wenst u een audit op uw bestaande webstatistieken te laten uitvoeren, contacteer ons !
Via A/B testing, vergelijken we het gedrag van de bezoekers op een website of landingspagina. Wij maken een analyse tussen pagina A & pagina B. Elke pagina heeft een andere opmaak en een andere call-to-action. Wij vergelijken beide pagina’s aan de hand van onze statistieken. De pagina dewelke bijvoorbeeld het meeste contactaanvragen krijgt is vervolgens de beste pagina. A/B testing kan ZionMedia uitvoeren op tal van belangrijke call-to-action pagina’s zoals contactpagina’s, downloadpagina’s, call-back widgets, enz…
Ben u nieuwsgierig naar mening van de bezoekers op uw website of blog? Wenst u te weten wat mensen denken over uw diensten & producten? Zoekt u het antwoord op bepaalde vragen? Dan is een online survey de ideale oplossing. ZionMedia maakt online surveys op voor haar klanten mét bijhorende software en rapportage.
Scoort uw bedrijf goed in Google op de juiste trefwoorden? Is uw website wel goed opgemaakt voor zoekmachines? Bestaat de kans dat uw website afgestraft kan worden door een Google-update zoals Google Pinguin of Google Panda? Is uw bedrijf wel goed bezig met haar huidige zoekmachine campagnes ( SEA )? Kan dit niet geoptimaliseerd worden om minder CPC te betalen of om meer leads te halen uit SEA campagnes? Wenst u meer te weten dan is een SEO audit of SEA audit dé oplossing.
DE VOORDELEN
- Goede gebruikerservaring
Dankzij een goede usability, zal dit de gebruikerservaring ten goede komen. Dit zal leiden tot meer inbound én meer verkopen via het internet. - Betere SEO-ranking
Door de optimalisatie van uw website a.h.v. online analytics, scoort u hoger in zoekmachines zoals Google of Bing. - U haalt alles uit uw website
Door alles te blijven optimaliseren, haalt u alles uit uw online aanwezigheid. - Bespaar geld
Dankzij onze audits bespaart u geld en maakt u “slapende” campagnes weer wakker.