Online surveys kunnen ingezet worden voor tal van doeleinden. Wenst u de klanttevredenheid te weten dan kan een klanttevredenheidsenquête van pas komen, wenst u een marktonderzoek te houden om meer te weten of een product / dienst zal aanslaan dan kan een marktonderzoek enquête van pas komen.
Wie evenementen organiseert, wil wel eens weten wat de bezoekers verwachtten van het event en wie naar het event uiteindelijk zal komen.
Uw HR manager wenst meer te weten over de tevredenheid van zijn personeel dan kan een online personeelsenquête helpen.
Kortom… de mogelijkheden om een online enquête op te maken voor uw bedrijf of organisatie zijn legio. ZionMedia maakt online surveys en enquêtes op, meet en rapporteert de resultaten naar de verantwoordelijke toe.
Allereerst is het doel van een online survey het allerbelangrijkste. Het doel zal de soort survey en de vragenstelling bepalen teneinde een goed inzicht te krijgen in de resultaten van de enquête.
Onze online surveys kunnen opgemaakt worden in de kleuren en look & feel van uw bedrijf zodoende deze mooi past binnen uw online strategie. Elke survey kan wel of niet voorzien worden van uw bedrijfslogo.
Elke survey kan geïntegreerd worden in uw website, blog, microsite of landingspagina. ZionMedia is ook gespecialiseerd in het communiceren van online surveys via uw website og blog, e-mail marketing of sociale media.
Elke online enquête wordt voorzien van een uitgebreide rapportage. ZionMedia geeft haar klanten inzicht in de resultaten van de antwoorden. Ook de deelnemers aan de online survey kunnen eventueel op de hoogte gehouden worden van de resultaten. Dankzij het inzicht in de resultaten kunnen we verschillende takken binnen een bedrijf motiveren om zaken beter te doen. Online surveys geven bedrijven inzicht wat mensen echt willen en denken.