Online marketingplan & strategie

Het juiste online marketingplan kiezen
Het bouwen van een website is geen kleine investering. Geen bezoekers op uw website krijgen is daarom niet de bedoeling. Een website met bijhorende online marketing moet een meerwaarde betekenen in uw algemene strategie. Er wordt vandaag meer en meer ingezet op online omdat het zeer veel mogelijkheden biedt om potentiële klanten kennis te laten maken met de diensten en producten van een commerciële onderneming. ZionMedia maakt graag met haar klanten het juiste internet marketingplan op.

Doel & doelgroep bepalen

Geen online marketingplan zonder de basis te weten. Wat is het doel en wat is mijn doelgroep? Wenst u meer naambekendheid of mikt u meer op conversie d.m.v. leadgeneration? Wie zijn mijn klanten en hoe kan ik deze het best benaderen?

We sommen maar enkele vragen op in het proces de juiste antwoorden te krijgen om de juiste doelgroep aan te trekken en eventueel online te laten communiceren met uw bedrijf of merk.

internet marketing target

handen wijzen

Wat en waar zetten we in?

Wat ZionMedia kan inzetten om uw doelgroep online te bereiken is legio. Doch is een belangrijke factor of u mikt op B2B of B2C bezoekers en gebruikers. Klanten of niet-klanten. Afhankelijk van uw product of dienst van uw bedrijf gaan de internet marketing specialisten van ZionMedia de juiste kanalen & internet marketing tools gaan inzetten.

Onze online marketing consultants geven graag meer informatie over de juiste werkwijze. Affiliate marketing, social media marketing, Nieuwsbrieven, content marketing, zoekmachine adverteren…  de tone of voice blijft hierbij zeer belangrijk.

Yes, conversie!

Alles draait uiteindelijk op conversie en inbound. Gekende termen zijn inbound marketing en conversion marketing. Afhankelijk van de doelgroep zullen leads en conversies in verschillende stadia plaatsvinden. Mikt u op B2B conversie, dan zal de aanpak helemaal anders zijn dan het genereren van B2C leads.

ZionMedia helpt haar klanten de juiste keuze te maken om dergelijke inbound marketing succesvol te laten verlopen.

leads target

Meer strategie