E-mail marketing is zo veel meer dan juist een nieuwsbrief verzenden. E-mail is een heel direct marketing middel en kan ingezet worden voor tal van soorten campagnes zoals:
- Lifecycle e-mail marketing;
- Nieuws & product e-mail marketing;
- Event e-mail marketing;
- Cross selling e-mail marketing;
- Product & pricing marketing;
- Lead-nurtering e-mail marketing;
- Re-engagement e-mail marketing;
- Wedstrijden en coupons
ZionMedia geeft haar klanten advies waar, hoe en wanneer welke e-mail marketing in te zetten teneinde meer leads en verkoop te genereren.
Wenst u meer verkoop, meer leads, meer downloads…
ZionMedia helpt haar klanten een duidelijke e-mail marketing strategie op te zetten. Alles begint bij het bepalen van het doel. Aan de hand van het doel gaan we samen met onze klanten bekijken welke soort e-mail marketing we gaan inzetten. U mag van ons een plan verwachtten hoe wij het zien om uw doel te bereiken. Uiteraard zullen alle online middelen gebruikt worden om het doel te bereiken zoals uw huidige e-mail database, website, sociale media, blog, enz…
ZionMedia is uw 360° partner op het gebied van internet marketing. Daarom kunnen wij voor u zeer gericht e-mail campagnes opzetten, implementeren en realiseren op korte termijn.
Vooraleer maar één e-mail wordt verzonden zijn er zeer belangrijke stappen te volgen in het e-mail marketing proces. ZionMedia doorloopt met haar klanten de mogelijkheden en geeft strategisch advies op gebied van:
- Beheer & database optimalisatie;
- Database verrijking ( nieuwe en bestaande contacten);
- Doelgroep bepaling;
- Frequentie gebruik e-mail marketing;
- Correct gebruik van subject, afzender, handtekeningen, …;
- Ontwerp templates voor nieuwsbrieven ( mobiel );
- Reglementering zoals opt-in & opt-out;
- Segmentatie en personalisatie van nieuwsbrieven;
- Uitgebreide rapportage & advies campagnebeheer